Στόχοι & Στρατηγική

Οι μελλοντικοί μας Στόχοι, αφορούν:

Υψηλές Προδιαγραφές

Στη διατήρηση των υψηλών προδιαγραφών των προϊόντων και των παρεχόμενων υπηρεσιών μας

Έρευνα και Ανάπτυξη

Στη δημιουργία τμήματος έρευνας και ανάπτυξης με σκοπό την εύρεση και δοκιμή καινοτόμων προϊόντων για τη γεωργία και τον αγρότη

Μεγιστοποίηση Στόχων

Στη μεγιστοποίηση της ποιότητας των υπηρεσιών, της προστασίας του περιβάλλοντος και της ασφάλειας στο χώρο εργασίας

Διαρκής Βελτίωση

Στη διαρκή βελτίωση, ακολουθώντας πιστά τα δρώμενα τεχνολογικής εξέλιξης, καθώς ο ψηφιακός μετασχηματισμός αποτελεί προτεραιότητα μας (εισαγωγή στα social media, ηλεκτρονική τιμολόγηση, κ.λπ.)

Εμπειρία και Υπευθυνότητα

Η πολυετής εμπειρία και η υπευθυνότητα, με την οποία αντιμετωπίζουμε το αντικείμενό μας, μάς καθιστά ως μία από τις αξιόπιστες εταιρείες στον χώρο μας. Δικαιολογημένα, λοιπόν, η ΑΓΚΡΟΦΑΡΜ ΑΒΕΕ ταυτίζεται με την Εξειδικευμένη Θρέψη.

Εξειδικευμένα Προϊόντα

Ικανοποιημένοι Πελάτες

Η Στρατηγική μας

Μέσα στα πλαίσια του υγιούς ανταγωνισμού, εμείς στην ΑΓΚΡΟΦΑΡΜ ΑΒΕΕ όλα αυτά τα χρόνια:

Καινοτόμα Προϊόντα

Επιδιώκουμε την εμπορία καινοτόμων προϊόντων, και φροντίζουμε να ανταποκρινόμαστε στις μελλοντικές ανάγκες της αγοράς, μέσω της συνεχούς έρευνας και του μακροπρόθεσμου σχεδιασμού

Στρατηγικές Συμφωνίες

Επιδιώκουμε την σύναψη στρατηγικών συμφωνιών με ηγετικές εταιρείες του κλάδου που δραστηριοποιούνται στον χώρο, διεκδικώντας έτσι την διαρκή βελτίωση της θέσης μας στην αγορά

Βελτίωση Επιδόσεων

Ενδιαφερόμαστε για την συνεχή βελτίωση των επιδόσεών μας, λαμβάνοντας επιχειρηματικές αποφάσεις που εγγυώνται ουσιαστική, σταθερή και μακροπρόθεσμη ανάπτυξη

Σχέσεις Εμπιστοσύνης

Βασιζόμαστε στην δημιουργία σχέσεων οικειότητας που στηρίζονται στο φιλικό περιβάλλον, καθώς επίσης στην αμοιβαία εμπιστοσύνη και συνεργασία τόσο με τους εργαζόμενους μας, όσο και με τους πελάτες μας

Διεθνής Αγορά

Έχοντας ως όχημα την εξωστρέφεια, η ΑΓΚΡΟΦΑΡΜ ΑΒΕΕ δραστηριοποιείται τα τελευταία χρόνια στο τομέα των εξαγωγών, με σκοπό την προώθηση των προϊόντων της στη διεθνή αγορά